miercuri, 22 iunie 2011

A inceput sezonul de solduri !

La ei, nu la noi, bineinteles :D
Am dat deja o comanda la Asos pentru o pereche de ochelari de soare French Connection. La reducerea afisata pe site am mai aplicat si un cod de - 10% obtinut pe Facebook, asa ca, per total ma costa 18 lire.
In zilele urmatoare am sa ma mai uit si pe alte site-uri pentru ca nu numai in UK au inceput soldarile, ci si in Franta. Am de munca, nu gluma! =))
Laptopul meu face figuri in continuare si nu pot scrie cu diacritice, drept pentru care va rog sa nu va suparati pe mine. Stiti ca-s un soi de "grammar nazi", insa in cazul asta aveam de ales intre a posta asa si a nu posta deloc.

7 comentarii :

  1. tocmai m-a întrebat Adi din Paris cînd încep soldurile la noi (în Germania) şi ca de obicei, ca răspuns, mă hlizesc, pentru că nu ştiu niciodată şi nici nu mai e ca pe vremuri cu super anunţuri, super acţiuni parcă naţionale... am impresia că fiecare magazin face cum vrea el:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu, dupa cum am mai zis, is cumparatoare de solduri. Chiar n-am parale de cheltuit aiurea pe lucruri "ultimul racnet" (se mai foloseste oare expresia asta?), asa ca astept sa treaca sezonul si hop pe ele cand is soldate.

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt de acord, mi se pare mai inteleapta ideea sa cumperi ceva cand este redus, atunci faci o mega afacere nu cand cumperi la pret intreg- ma refer aici la lucrurile din mall etc.

    RăspundețiȘtergere
  4. sa ne anunti daca gasesti ceva la reducere si prin Franta ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Maya, poti fi sigura ca va tin la curent cu achizitiile mele, ca doar cumparaturile is un modus vivendi pentru mine :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Maya, mersi de compliment! Inca n-am avut ocazia sa-mi zica o fata de varsta ta c-am putea fi surori :D

    RăspundețiȘtergere