sâmbătă, 9 iulie 2011

Reduceri la MiniPrix

Azi și mâine (9 și 10 iulie) MiniPrix derulează o campanie de reduceri de 30% la toate produsele existente pe site, pentru județele Iași, Brașov, Argeș, Suceava, Mehedinți, Vâlcea, Bacău, Botoșani, Prahova și Dolj. Reducerea se aplică și produselor care au deja un discount, iar dacă suma totală a produselor aflate în coș depășește 100 de lei (chiar și cu 1 leu :D), transportul este gratuit.
Eu zic că merită să aruncați un ochi pe acolo !
Eu am comandat deja 4 produse, însă până nu-mi este acceptată comanda de operator , nu pot fi sigură că am norocul să le primesc.
În altă ordine de idei, încă mai aștept ochelarii de soare FCUK de la Asos. Conform site-ului lor comenzile se livrează în maxim 12 zile, care în cazul meu au trecut de mult, însă mai am răbdare un pic. Oricum am plătit prin PayPal și dacă cei de la Asos nu dau nici un semn, deschid dispută :D

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu