sâmbătă, 24 septembrie 2011

Meli Melo

Tocmai s-a redeschis magazinul online Meli Melo. Prețurile sunt destul de mari, însă la reduceri, zic eu, merită cumpărate câteva chestii de la ei, cu atât mai mult cu cât, eu evit pe cât posibil să intru în magazinele lor. Mă enervează teribil vânzătoarele care-ți țipă în ureche de cum intri "bună ziiiiua!" și faptul că nici n-ai intrat bine că te și întreabă dacă te pot ajuta cu ceva.
Bijuuri n-aș cumpăra de la ei atâta timp cât există alternativa mult mai ieftină și cu shipping gratuit THBoxes.com, pentru că orice am luat, după un timp s-a oxidat. Chiar și un inel de argint! Însă, au poșete destul de drăguțe pe care le-aș lua la jumătatea prețului actual :D

4 comentarii :

  1. Buna dimineata!Recunosc ca mi-ai starnit un zambet cand am citit mai sus partea cu vanzatoarele.Rad pentru ca si eu am lucrat la Meli Melo Braila drept consilier de vanzari si eram obligate prin contract sa-i stresam pe toti oamenii care intrau in magazin cu astfel de replici.Daca nu o faceam si aveam ghinionul sa fie in magazin acei "cumparatori misteriosi"(care ne analizau munca fara ca noi sa stim) pierdeam cateva sute de mii din salariu.Sa nu crezi ca salariul era mare!Castigam in 2008 4 milioane.Mi s/a intamplat ca sa uit sa salut 2 clienti si mi/au mai gasit ca nu am spus celebrul "va pot ajuta cu ceva" si in luna respectiva am plecat acasa cu 2 milioane.Pentru ei am muncit de luni pana sambata de la 7.30 la 21.30 si duminica de la 7.30 la 18.30.Acum rad dar atunci era o bataie de joc!Si iti mai spun ca cei de laMeli Melo cumpara gentile din China , India cu cel mult un dolar si le vand la 1 milion de lei vechi.Nici un produs nu este made in France decat clestii de par care acum 3 ani costau 15 lei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aurelia, stiu ca mare parte din produse sunt din China. De altfel si scrie pe etichete "made..."
    Probabil le cumpara din magazine wholesale, unde, cu cat iei mai multe, cu atat scade pretul per item.
    Cat despre politica de intampinare a clientilor, e dementa pura! Nu sunt singura care a scris despre faptul ca in magazine Meli Melo ai senzatia ca esti realmente agresat auditiv si, drept urmare, eviti sa mai intri. Si daca managementul nu a inteles nimic din asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Perfect de acord cu Miki, cand mai intru intr-un Meli Melo ma rog sa nu fiu observata, insa rar se intampla. Imi da fiori :)) Prietenul meu nici nu mai intra cu mine, raman pe cont propriu. Preturile la genti sunt super mari, asa ma duc la magazinul din centru si imi iau o geanta draguta cu 27lei. Am una cumparata din aprilie sau mai si acum arata foarte bine, daca te uiti la ea zici ca e cumparata din mall :)) Deci exista si alternative mai acceptabile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Maya, eu n-am vazut/gasit niciodata posete frumoase la 27 de lei. In schimb, mi-am tot luat de la Miniprix cu 4-50 de lei si, uneori, si mai ieftin (cand prindeam reducerile alea pe judete).

    RăspundețiȘtergere