duminică, 16 octombrie 2011

Sărbătorile Iașului - punct final (sau așa ar fi normal)

Vineri seara, pe la ora 9, a avut loc tradiționalul foc de artificii care, cel puțin teoretic, încheie  șirul unor evenimente.
La Iași, se pare, lucrurile nu funcționeaza așa. Sărbătorile Iașului sunt anunțate până pe 20 octombrie, ceea ce mie mi se pare un pic exagerat, mai ales pentru vremurile astea de restriște financiară.
După cum am spus și în prima postare în care am pomenit de această sărbătoare, eu evit să interacționez cu mulțimea în aceste zile. Așa că, la auzul bubuiturilor generate de artificii, am ieșit în balcon și am pozat vreo câteva, special pentru voi. Nu-s prea reușite pentru că nu vedeam decât cele care treceau de colțul blocului, dar sper să fiți îngăduitori.




Bonus, am câteva poze făcute pe lumină
Iașul, văzut de sus

Complexul Palas

Palatul Culturii
Să aveți o duminică plăcută și odihnitoare!

2 comentarii :