luni, 14 noiembrie 2011

Alertă StrawberryNet

Pe lângă cele două secţiuni "Top 250 oferte speciale la parfumuri de Crăciun cu reduceri de până la 60%:, a mai apărut şi "Oferte speciale de Crăciun (peste 475 de produse cosmetice!) cu reduceri cuprinse între 30 şi 65%". Pentru a vizualiza aceste oferte, click pe banner-ul StrawberryNet din dreapta ecranului.

Aveţi în vedere că pentru a le putea dărui de Crăciun, comenzile trebuie făcute ceva mai devreme, pentru că în decembrie deja se aglomerează (atât serviciul lor de preluare comenzi, cât şi serviciile poştale internaţionale şi interne) şi poţi avea surpriza să primeşti coletul după sărbători.

M-am gândit să vă scriu şi un ghid pentru comenzile StrawberryNet, aşa că, luaţi aminte:

1. Dacă se comandă doar cosmetice (creme, farduri etc.), coletul vine din Hong Kong şi îl primiţi la oficiul poştal cu vamă. Acolo puteţi avea surpriza să fiţi taxat cu TVA şi chiar taxe vamale.

2. Dacă comandaţi doar parfum, vi se va încasa în plus o sumă reprezentând 10% din valoarea comenzii, însă nu mai mult de 15 dolari, iar coletul vine din Suedia (Malmö) şi-l ridicaţi de la oficiul poştal de cartier, fără plăţi suplimentare.

3. Varianta ideală: comandă mixtă conţinând atât parfum, cât şi cosmetice. Este trimisă, deasemeni, din Suedia şi o ridicaţi de la oficiul poştal de cartier.

Spor la shopping!

2 comentarii :

  1. GRija cu cosmeticele de pe acest site,tot ce am luat erau expirate.N-am vazut vreun cosmetical sa aiba termenul de valabilitate pe el,si daca a fost stantat,cu grija a fost sters,ca sa nu se mai cunoasca nimic.AM comandat de curand un set estee lauder,m-am gandit sa fie cadou,ce-o fi fost in capul meu, fara termen de valabilitate pe ele,cine naiba sa se incumete sa se cremuiasca cu asa ceva.ASa ca rujurile si rimelul le-am dat deoparte,pot merge de cadou,si restul le-am aruncat,ca de exemplu,demachiantul de ochi ustura ca naiba,cine stie de cand expirase.SI mai am si alte exemple,dar e suficient pentru demonstratie.PArfumuri,merg,in rest....

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt clienta lor din 2005 si singura data cand am primit un ruj care mi-a parut a fi vechi, le-am scris si mi-au facut refund cu contravaloarea acelui ruj. Ii recomand tocmai pentru ca sunt multumita de serviciile lor!

    RăspundețiȘtergere