joi, 8 decembrie 2011

Cumpăr, deci exist!



sursa foto
 
Ieri am luat de la poştă comanda făcută la StrawberryNet pe 28 noiembrie. Încă nu primisem aviz, dar îl urmărisem pe site-ul poştei şi ştiam că e deja la oficiul poştal.
  
Cel mai mult îmi place o casetă Orlane (Fleurs d'Orlane) care conţine un parfum de 50 ml., Secret de Orlane, şi un gel de duş de 50 ml., din aceeaşi gamă. Parfumul e perfect pentru perioada asta: floral, uşor dulceag (dar nu prea mult) şi rezistă binişor. Mie mi se pare că seamănă destul de bine cu Anais Anais de la Cacharel. L-am încercat ieri seară pe la 6 şi pe la 10 jumătate încă se mai simţea destul de bine pe piele.  Pentru mine am mai luat un set de călătorie Bliss (şampon & balsam + loțiune de corp + gel de duș + gel facial + săpun), restul fiind cadouri de Crăciun pentru apropiaţi (care mai citesc pe aici :D), aşa că mă opresc cu dezvăluirile, menţionând doar că am beneficiat de oferta cu un lip gloss Calvin Klein for free. Glossul l-am ales în nuanţa tangerine, însă mai multe nu pot spune despre el, pentru că încă nu l-am încercat.
În altă ordine de idei, în acest weekend MiniPrix oferă 20% discount pentru comenzile făcute din judeţele Iaşi, Suceava şi Timiş. Eu n-am văzut nimic care să-mi doresc, dar am zis să vă spun, că poate sunt persoane interesate de promoţie.

4 comentarii :

  1. să le folosești sănătoasă și voioasă!
    Mă duc la miniprix să văd dacă găsesc ceva. merci de pont!
    pup iu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi, mersi! Io m-am trezit azi la 5 jumate ca n-am mai avut somn si, bineinteles, am dat o comanda micuta la Miniprix :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu vă mai astâmpărați cu cumpărăturile astea!
    Să vedeți că nu v-aduce Moșu nimic acum, că prea v-ați lăcomit. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ci sa fac... Cand m-apuca, o luna ma tine :D
    Mosu' mi-o promis o sapuniera sony cyber shoot, cu delivery in january :p

    RăspundețiȘtergere