miercuri, 14 decembrie 2011

Tiger, tiger burning bright...

Versurile poetului William Blake care revin obsesiv în The Mentalist, ori de câte ori se vorbeşte de Red John, mi-au venit în minte când am auzit ştirea despre omorârea tigrului de la Sibiu.
 De altfel, de când n-am mai scris, s-au întâmplat o groază de chestii în ţărişoara asta a noastră.
Cum ziceam mai sus, nişte idioţi au găsit de cuviinţă să omoare un tigru născut şi crescut în captivitatea parcului zoo din Sibiu, pentru că, săracul animal, a profitat de faptul că îngrijitorul a lăsat uşa puşcăriei întredeschisă. Şi a plecat să hoinărească prin cartier. Aseară, la ştiri, "vajnicul" vânător care a împuşcat-o pe Mihaela (da, aşa se numea tigroaica!), a explicat că s-a încercat tranchilizarea, însă n-a "ţinut". Şi mă-ntreb eu, cum au tranchilizat-o? Le-a comunicat veterinarul grădinii zoologice greutatea animalului? Că aşa se face tranchilizantul ăsta: mai mult, mai puţin, în funcţie de greutatea corporală. Ăăăă, de fapt mai întâi trebuia să întreb daca în ecuaţia asta a intrat vreo clipă un veterinar, că parcă nu am auzit nimic de aşa ceva. Dap, habar n-am, dar tare nu mi-a plăcut ce au făcut, chit că animalele de la grădinile zoologice din România au o viaţa de rahat.
Tot în ultimele zile, se vorbeşte de sinuciderea unei femei depresive, fiica unei cântăreţe cunoscute în perioada ante '89. Eu de Mălina Olinescu nu prea am auzit, însă de maică-sa, da. Ba chiar am şi văzut-o live, în concediile mele de la mare, cântând împreună cu trupa lui Geambaşu (ăl bătrân), la restaurantul Callatis din Mangalia. Ani la rând. Eniuei, trăiam bine-mersi şi fără să ştiu că fata asta s-a aruncat de la etaj, că avea un iubit mai tânăr...
Trecând în alt registru, tot la TV se desfăşoară o campanie de marketing de toată frumuseţea: care "vedetă" autohtonă a mai trecut pe la nişte vrăjitoare care-s acu cercetate pentru înşelăciune. Nici nu visau chivuţele o promovare mai bună a afacerilor lor!
Eeei, şi astea-s doar trei dintre subiectele fierbinţi ale acestei perioade...
Despre mine, mare lucru n-am ce spune. Am primit comenzile de la Sigma şi Miniprix, şi aştept o comandă dată vineri, la editura Tracus Arte, cu cartea Camionagiului (Dan Cârlea), "Copil în epoca de aur". Am fost la carfur să-mi cumpăr un brad falş nou, mai frumos, mai înalt... Şi am găsit, numai că era comercializat la minunatul preţ de 400 de lei! Aşa am descoperit că brăduţul de acasă e încă frumuşel şi-o să ne încânte privirile şi la sărbătorile astea :D
Poate, ceva mai târziu, vă arăt ce am cumpărat de la Miniprix şi fac şi un review periei Sigma.
Şi, n-aţi auzit: mai vine iarna anul ăsta?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu