marți, 10 ianuarie 2012

Nimic nou sub soare

Cam aşa aş sintetiza zilele trecute de la începutul acestui an. Aceeaşi rutină obositoare, întreruptă pentru scurt timp de bucuria scurtă a descoperirii unui obiect frumos (pe care musai mi-l doresc :D) , mai ales că e perioada sale-urilor.


Aşa că, mă aflu în aşteptarea unor comenzi lansate pe site-urile Dorothy Perkins şi StrawberryNet, cît şi a unui set de pensule EcoTools luate la licitaţie de pe ebay.com.
Între timp, înafara serviciului, urmăresc un nou serial (Castle), care mi se pare extrem de relaxant, şi aştept noi episoade din CSI NY, The Mentalist şi, bineînţeles, House.
Ieri am aflat că Moş Crăciun mă sare, pe motiv că acea cameră foto este discontinued.

În altă ordine de idei, mă gândeam ca de ziua mea, care e în mai puţin de 2 luni, să organizez un concurs cu premii, însă habar n-am cum aş putea face asta. Văd pe alte bloguri sponsorizări în vederea promovării produselor, însă eu chiar nu ştiu cum poţi obţine aşa ceva şi nici dacă aş fi un partener eligibil. Dacă aveţi idei, aştept mesajele voastre aici sau pe adresa de e-mail.

La final, vă las cu obsesia muzicală  pe care o am zilele astea

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu