marți, 20 martie 2012

Lăsaţi flip-flops-ii să vină la mine!

Nu ştiu cum sunteţi voi, însă eu abia aştept să scap de încălţămintea pentru vreme rece, aşa că, campania pentru bloggeri iniţiată de magazinul online ZorileStore.ro şi blogatu.ro nu poate decât să mă bucure.
Dar să vă spun despre ce este vorba:
Primii 100 de deţinători de blog care scriu un articol despre această campanie şi despre perechea de papuci aleasă, vor primi gratuit pentru testare o pereche din minunaţii papuci. Bineînţeles că după testare îi vei putea păstra.
Eu mi-am ales sandalele Gisele Bundchen pe care le-am văzut pe site-uri străine, dar pe care n-am avut ocazia să le port niciodată, deşi cât e vara de lungă eu aş purta numai acest tip de papuci. Sunt într-o nuanţă de bronze, care merg la sigur pe pielea bronzată, iar talpa are nişte inserţii cu flori stilizate, ceea ce le face tare chic! Mă duc cu gândul la Garota de Ipanema :D


Eu zic să nu staţi pe gânduri şi să vă înscrieţi în această campanie de "testare a papucilor", pentru că vara se aproprie!

2 comentarii :

  1. ce-ți mai place șopingul, Miki! :)) tu parcă ești născută pentru asta :))
    ti puuup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgi, mi se potrivesc manusa vorbele alea "born to shop forced to work" :D

      Ștergere