marți, 24 aprilie 2012

Veste proastă de la StrawberryNet

Am dat o comandă pe 4 aprilie care conţinea o apă de parfum Bill Blass, o apă de parfum Fleurs de Nuit - Badgley Mischka şi un fond de ten Scott Barnes. Ei bine, mare mi-a fost mirarea când la confirmarea comenzii am observat că tracking number-ul dat avea terminaţia FJ (Fidji) şi nu SE (Sweden, Malmo, ştiţi voi, ca să le primim la oficiul poştal de cartier...).
Le-am scris, şi un anume Vincent mi-a răspuns că e totul OK şi mi-a pus şi un link către Freipost, serviciul poştal cu care mi-a fost trimisă comanda.
Numai că timpul trecea şi comanda mea nu se mişca nicicum. Abia pe 12 aprilie apare în link că se aşteaptă să sosească la Bucureşti. Buuuuun... Numai că pe site-ul Poştei Române, tracking no. dat nu era găsit. Asta până pe 18 aprilie când a apărut şi a stat în prelucrare la BSI Bucureşti până sâmbătă când am sunat la InfoPost să întreb de ce durează aşa mult. Problema e că deşi pe site tracking no. apărea, în baza de date internă a Poştei, nu. Mi s-a spus să revin luni că poate e o disfuncţie în sistem. Am revenit, însă nici de data asta trimiterea mea nu era de găsit, aşa că operatorul de la InfoPost mi-a dat numărul de telefon de la oficiul poştal cu vamă Iaşi unde mi-a sugerat să întreb de colet pentru că nu-i posibil să stea de atâta timp la BSI. 
Am sunat şi am dat peste un angajat amabil, calm şi dispus să mă ajute, care după cca. 10 minute de căutare mi-a spus că tracking no. trimiterii mele a fost schimbat la Bucureşti (?!) şi că de aceea nu-l găseau cei de la Infopost. Astăzi, statusul noului tracking no. a apărut ca fiind avizat la oficiul poştal la care am sunat ieri şi s-a dus soţul să ia coletul. Cu ocazia asta a aflat că era plin de colete de la StrawberryNet pentru că noul depozit este în Fidji, aşa că toate comenzile sunt tratate ca trimiteri extracomunitare supuse taxelor vamale (peste 10 euro) şi TVA (peste 150 de euro). Deci, good bye, Malmo! Le-am şi scris despre asta şi Raleigh (de la relaţii cu clienţii) mi-a răspuns că şi-au schimbat firma de curierat şi astea sunt noile condiţii în care trimit către Romania. Bleah! În condiţiile astea, din păcate, am să comand foarte rar şi de valori foarte mici. Şi-mi pare rău că StrawberryNet nu mai vrea banii mei!

EDITEZ acest articol acum, după mai bine de 2 ani, pentru că am descoperit că este deseori accesat şi nu vreau ca cei care ajung aici, şi se limitează doar la citirea acestui articol, să creadă că şi acum lucrurile stau tot aşa.
După o scurtă perioadă de la publicarea acestui articol, Strawberrynet a revenit la vechea formă de expediere a comenzilor către România, respectiv via Malmo, Suedia!

6 comentarii :

  1. Hmmm, cam multe vesti rele cu toate minunile astea in ultima vreme... seriozitate maxima, ce saaaaa...mda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rose, astia chiar erau seriosi. Nu stiu ce i-o fi apucat.

      Ștergere
  2. Pai,parca rambursau taxele vamale si tva-ul,in caz de existau.
    De asta ce mai stii?
    Lorenza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Lorenza, le rambursau, insa nu era o obligatie, ci faceau asta din curtoazie (ziceau ei). Da' de ce sa le platesc si dupa aia sa ma tiganesc cu ei sa mi le dea inapoi?

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Da, este. Le-am scris acum pentru ca uitandu-ma pe wall-ul lor pot sa zic ca-s un pic tampiti: clientilor din Brazilia le trimit pachetele din Suedia (tracking no. e de tipul RDxxxxxxxSE), unei cliente din Norvegia care reclama ca nu i-a venit comanda facuta acum doua luni i s-a raspuns ca deja a ajuns la ea in Israel si ca sa se duca la posta sa o ia, de a intrebat aia ce cauta coletul ei in Israel, dar nu i-au mai raspuns...), deci eu zic ca ori a dat o molima in ei, ori au angajat un "ghiduș" sa trimita comenzile.

      Ștergere