sâmbătă, 7 iulie 2012

Salonul Amelie Boudoir

În urmă cu vreo 3 luni am cumpărat 4 vouchere de reducere pentru servicii de microdermabraziune la Salonul Amelie Boudoir, nu înainte de a suna la FunGroup și a întreba cum este salonul, ținând cont de faptul că e într-un apartament, iar experiența mea cu astfel de locații e cât se poate de negativă. După ce mi s-a spus că e ok, am cumpărat voucherele și m-am programat. Am mers de 4 ori, câte o data pe săptămână, într-un loc tare plăcut. Apartamentul în care se află salonul este amenajat strict pentru acest gen de activitate, cu mult bun gust. Tratamentele mi-au fost făcute de proprietara afacerii, Camelia Lazăr, o tânără doamnă tare amabilă și "plăcută ochilor" :D Absolut toate consumabilele sunt de unică folosință, totul în jur e impecabil de curat, fondul sonor este o muzică ambientală relaxantă... Ce mai, un răsfăț total! De aceea am ținut să vă recomand acest salon, chiar dacă mai târziu (de fapt am schițat un articol încă de atunci, însă l-am uitat în draft).
Astăzi am primit un e-mail de la doamna Lazăr care zice cam așa


Ofertele sunt foarte bune, salonul este de încredere, eu, o cârcotașă notorie, îl recomand, așa că nu vă rămâne decât să profitați.
Salonul este situat B-dul Primăverii, fix vizavi de Pașapoarte! Adresa exactă, cât și datele de contact, le puteți găsi pe site-ul www.amelieboudoir.ro.

2 comentarii :