luni, 27 august 2012

Life is a bitch!

Dap, v-aţi prins că de azi m-am întors la serviciu! Vacanţa asta a trecut mult prea repede...
Tot de azi pare să fi venit şi toamna, fapt care nu mă bucură deloc. M-am trezit la 5 jumate pentru că tuna şi fulgera şi, nu mult după asta, a început să plouă. Acum e-un fel de înnorat cu soare şi-s 21 de grade, asta după ce zile la rând au fost 37-38 de grade. 
Cu chiu, cu vai a trecut și prima zi de muncă. De-acu și până la week-end-ul care o să includă și vinerea de Sf.Andrei, numai muncă =((
Și da, acesta e un articol depresiv, pentru că eu însămi mă simt așa. Să sperăm că-mi revin în curând. Poate c-o repriză de șoping :p
Hai, v-am pupat și savurați răcoarea!

6 comentarii :

  1. inca mai sper la o saptamana caniculara, trebuie sa imi iau revansa. te plangi ca s-a mai racit? eu asa am stat toata vara. :)) shoppingul face minuni atata timp cat dai de oameni cumsecade. spor la munca si nu uita sa mai lenevesti pe blog. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper sa nu se fi terminat vara, desi in dimineata asta mi-a trebuit o jacheta, pentru ca batea vantul cam rece. Sopingul, in cazul meu, e una din cheile bunei-dispozitii :D

      Ștergere
  2. e o incercare de-a ne speria , o sa fie cald :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare? Sau pentru a ne mai trage sufletul de atata caldura?
      Sper sa se mai incalzeasca, sa mai pot purta hainele de vara cumparate in sezonul asta de soldare =))

      Ștergere
  3. Spor la treabă! mai că era să-ți urez să vină mai repede zilele libere, dar pentru mine asta înseamnă depresie de la frig.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Monica, s-au anuntat in week-end temperaturi de aprox. 30 de grade. Mai rau e dimineata, cand e chiar racoare. Azi cand am iesit de la birou, stateam in parcare ca un stalp, cu ochii inchisi, sa ma bata soarele. Si era asa de bine...

      Ștergere