duminică, 16 septembrie 2012

Poate vă lipsea și nu v-ați dat seama




10 comentarii :

  1. Absolut superba pisica!Sunt o mare fana!O pufoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Aurelia! Numai noi, iubitorii de pisici, putem intelege cat sunt de grozave aceste creaturi

      Ștergere
    2. noutate: E Micuţa Miţimiţ doarme actualmente în coşuleţul ei! :O
      ieri a raportat P. prima încercare de apropiere, acum doarme dusă. ura!

      Ștergere
    3. Sincronizare perfecta! Si Tutu a marcat prima noapte dormita "sub coviltir" :D Sotul zice ca doar din pricina ca e un pic mai racoare in casa, iar acolo se incalzeste binisor.

      Ștergere
  2. A ha ha ha! Cat este de simpatica, pufoasa! Si ce coada impresionant de mare, paroasa si atragatoare are. Am avut si eu o pisicuta neagra stufoasa si avea o codita uriasa. A fost ucisa cand era inca micuta, dar niciodata nu o voi uita (Ciufa o chema). Mai ales ca a fost nascuta de o pisica obisnuita, neapartind niciunei rase. A fost un adevarat eveniment cand a nascut asa o frumusete blanoasa:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici Bambu nu e nu's ce "os domnesc" ca a fost abandonat intr-o cutie cu surioara lui care arata ca o birmaneza. Probabil pisica birmaneza a cuiva s-a "iubit" cu un maidanez, iar stapanilor nu le-au placut puiutii

      Ștergere
  3. Ce frumoasa este!Si eu am un puiut identic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri! E motan si-l cheama Bamboocha, insa noi ii zicem Bambu :D

      Ștergere
  4. Ahaha , cat e de frumos "dormitorul " . Tot am zis ca merg si eu sa-i cumpar unul " animalului " meu . E un animal , bineinteles , dar eu asa il alint : "animalul" . Foarte pufy pisoiul , si ce nume are :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MoGio, l-am vazut si eu pe Arthur al tau si zic ca merita si el un culcușel așa bun :p Noi le-am luat de la Lidl.

      Ștergere