marți, 23 aprilie 2013

Noi achiziții plus cadouri

           După cum v-am spus, prima oprire pentru shopping a fost la magazinul miniPrix de la Otopeni. Pentru cine nu a fost acolo, trebuie să precizez că sunt niște spații foarte mari, unde să vrei și nu apuci să vezi tot.
Și totuși, după 3 ore jumătate, am plecat cu câteva lucruri.           


Bluză Betty Jackson Black for Debenhams
                          


rochie de voal La Redoute Taillissime

bluejeans Zara - 29 de lei


Pe lângă astea, mi-am cumpărat o pijama Intimissimi cu 29 de lei, pe care n-am mai pozat-o pentru că am și îmbrăcat-o :D, un tricou de casă cu mânecă lungă cu Chilly Willy la 19 lei și o pereche de pantaloni pentru casă cu 9 lei, pe care, de asemenea, nu le-am mai pozat.

În rest, multe lucruri care nu sunt pe site, poșete urâte și scumpe în ciuda discountului de 20% afișat, rochii de seară cu care poți fi cu succes nașă-n țigănie, încălțăminte urâtă, din materiale sintetice, cu prețuri mult supraevaluate, o rochie Massimo Dutti din stofa fină, bej, pe care regret că nu am cumpărat-o, însă îmi era foarte cald și nu mai aveam chef să probez și nu m-am îndurat s-o iau fără probă, pentru că costa 70 de lei...

Duminică m-am plimbat un pic per pedes și de la H&M de la Unirea mi-am cumpărat o bluză extrem de drăguță la 30 de lei. E de vâscoză, iar în partea de sus e din voal.


După cum v-am spus, am primit și câteva cadouri, de la mătușa soțului meu.






Mâine am să încerc să vă arăt ce am cumpărat de la DM.

14 comentarii :

  1. Ce lucruri frumoase ti-ai luat miki!imi plac foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le porti cu placere!Adevarul e ca nu prea mai aveai cu ce sa te imbraci,era si timpul sa-ti reinnoiesti stocurile.:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, mersi! Sa stii ca nu prea mai am, pentru ca-s grasa si nu-mi plac hainele mulate pe sunci, asa ca pe cele pe care le aveam le-am pus in saci vidati pentru cand oi fi mai slaba.

      Ștergere
  3. Imi placeeeee, rochita fuchsia e tare frumoasa, sa le porti sanatoasa :* ps: mie nu imi pare ca esti grasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu par grasa pentru ca disimulez cu haine potrivite, insa sunt, chiar daca de cand am constientizat ca m-am ingrasat, am mai slabit 2 kile.
      Rochia imi place si mie pentru ca chestia aia cu lant nu e in talie, ci imediat sub bust, si-mi ascunde rotunjimile :D

      Ștergere
  4. Rochita rosie e superba!:) Probabil ca iti sta bine:) Sa folosesti cu placere toate lucrusoarele cumparate!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Claudia! Rochia e un fel de ciclamen/fuchsia, insa n-am reusit o foto buna.

      Ștergere
  5. Sa le porti cu placere! Mi-as dori sa ajung la acel MiniPrix.Cel din Braila a disparut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Aurelia! Da, nu mai au nicaieri magazine. Doar in Bucuresti. Mai aveau unul si la Constanta, insa a disparut si ala.

      Ștergere
    2. Se închid MiniPrix-urile? Asta e trist (ce de shopping am făcut acolo!) Mie îmi plac balerinii negri cu fundiță albă. chic chic!

      Ștergere
    3. Monica, s-au inchis doar cele care nu-s in Bucuresti. Mizeaza, probabil, pe magazinul online.
      Iar o poza nereusita: balerinii sunt bleumarin cu crem, ceea ce-i face si mai chic decat daca ar fi negru cu alb (parerea mea :P)
      Mie-mi plac pentru ca sunt extrem de comozi. Singurul inconvenient poate fi faptul ca nu sunt captusiti si s-ar putea sa iasa culoarea pe ciorapi/pielea piciorului. Voi vedea!

      Ștergere
  6. bluzita albastra e adorabila! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie-mi place, nu atat croiala (e cam banala!), cat albastrul electric. De altfel, de aia am cumparat-o!

      Ștergere