miercuri, 3 iulie 2013

Good deals

Astăzi am făcut două achiziții foarte bune, aș zice eu.
Prima a fost oferta de la Kaufland, potrivit căreia la achiziția a două vopsele de păr Wellaton în loc de 34,34 lei am plătit 25,75 lei. Discount 8,59 lei!


Cea de-a doua e o pălărie de soare cumpărată împreună cu revista Beau Monde. Prețul revistei + insert a fost de 11,90 lei, iar pălăria este mărime unică, mie potrivindu-mi-se (port măr. 56-57)
Here I am! :p


Cel mai probabil am să-i schimb panglica, așa că aștept sugestii.
Ce ziceți de chilipirurile mele?

10 comentarii :

  1. Pălăria ai luat-o în caz de rezultat dezastruos cu achiziția număru' unu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, nu m-am gandit la asta, dar e buna! Am mers totusi pe culoarea de vopsea pe care o folosesc de ceva timp, asa ca sper sa nu am surprize de acoperit cu palaria :D

      Ștergere
    2. eu zic că e culoarea care îți vine bine (țin minte că l-ai avut mai închis înainte, nu? )

      Ștergere
    3. Monica, asa il vopsesc de ceva timp, insa pe parul meu iese un pic mai inchis decat in poza de pe cutie.

      Ștergere
    4. nu, înainte de „ceva timp” ziceam!

      Ștergere
    5. E posibil, insa am uitat :p

      Ștergere
  2. Astept sa vad noua culoare sau ma rog reimprospatarea! te am pupat

    RăspundețiȘtergere
  3. La pălăriuţa aia de hipster ar merge la fiş o eşarfă subţire, în culori vii.
    Mă bate gândul să-mi iau şi eu una la fel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mel, cre'ca esarfa in loc de panglica e o alegere buna. Si da, ia-ti si tu, ca-i marime mica, are si borurile mici, si sigur iti vine bine. Nu arata ca de la piata.

      Ștergere