duminică, 29 decembrie 2013

La sfârșit de an 2013



Iar n-am scris nimic de două săptămâni și nu pentru c-aș fi fost foarte ocupată, ci de lene.
Crăciunul a trecut ca și cum n-ar fi fost, poate și pentru că temperatura exterioară frizează toamna târzie și nicidecum iarna.
Brăduțul a fost împodobit de soțul meu, pentru că eu n-am avut răbdare să-l fac.
Anul ăsta nu m-am mai omorât ca în alți ani să fac bucate peste bucate pe care după câteva zile le aruncam, nici n-am mai scociorât de praf fiecare colț al casei, ci m-am limitat la curățenia obișnuită de sfârșit de săptămână și meniu cu 3 feluri principale. La astea s-au mai adăugat gustări diverse, dulciuri (cozonac, fursecuri, înghețată) și, bineînțeles, fructe. Perfect îndestulător.
Mai mult, n-am primit vizite și nici n-am făcut, ci am stat frumușel la noi acasă și am lenevit în ambele zile de sărbătoare. Vineri, pe 27, am fost la serviciu (pierdere de vreme!), cum va fi și ziua de mâine și cea de marți când mă voi duce la birou ca să am de unde mă întoarce, pentru că mai toată lumea e în vacanța de sfârșit de an.
Cadouri nu am primit prea multe, însă eu sunt mulțumită. De la soț am primit o pereche de bluejeans skinny, o bluză și un ceai grozav de bun, iar de la diverși amici și colaboratori, multe dulciuri și câteva sticle cu băuturi alcoolice :p


cana asta foarte frumoasă mi-am oferit-o eu cadou :p



În plus, am avut eu grijă de suflețelul meu, așa că aștept două comenzi de la StrawberryNet, două de la Dorothy Perkins și tot două de la miniPrix :D
În rest, am văzut tot felul de filme, dintre care cel mai haios a fost unul văzut într-o dimineață la HBO, "Mare și frumos", am văzut episodul Christmas special al sezonului ăsta din Downton Abbey și am citit. Apropo, pentru fetele din campania vALLuntar care au citit "Manichiura pentru mort" de Daria Donțova, țin să le spun că a apărut un alt volum, "Poker cu rechinul", în care Evlampia e la fel de nostimă.
Sper să ne mai vedem zilele astea până la sfârșitul anului! :-*

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu