sâmbătă, 22 februarie 2014

Lidl

La o  incursiune la Lidl am găsit câteva chestii mai deosebite.
Lumânare cu aroma de vanilie și lemn de teak african (?!). Habar n-am cum e aroma aia de teak, pentru că eu nu am auzit până acum decât de podele din lemn de teak, mobilă de teak, nu și produse aromate.
Bineînțeles că, aroma vagă e de vanilie și de nimic altceva.



Cu preț redus, 5 lei. Arată foarte bine și miroase drăguț, însă foarte discret. Poate prea discret :p


Deluxe cookies, tot la preț redus, 6 lei. Probabil le-au redus pentru ca mai erau foarte puține. Expira pe 30 mai 2014, deci nu ăsta a fost criteriul de discount. Foarte bune!
Dacă le vedeți la Lidl-urile voastre, nu le ratați :)

8 comentarii :

  1. Da, colecția Deluxe e la reduceri pentru că a ieșit din ofertă, nu prentru că produsele sunt în prag de expirare. La noi mai erau doar paste și ceva bomboane asortate, la cutie mică. Foarte interesantă gama Deluxe, ar trebui s-o facă permanentă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deliciosi biscuitii, eu i-am luat la pret intreg, dar daca tot am aflat ca sunt redusi ii mai iau o data. Din gama asta am luat mai multe produse si toate mi-au placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pina, la Lidl-ul din Tudor nu mai erau ca as fi vrut si eu sa iau. Ma gandesc ca mai pot fi gasiti in Dacia sau in Tatarasi, ca acolo pare ca lumea nu cheltuie bani pe asemenea chestii :)

      Ștergere
  3. S-a mai deschis un Lidl in Nicolina, prima statie dupa Podul Ros. Poate iti vine mai usor sa ajungi acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, stiu, am fost deja o data, insa prefer pe cel din Tudor pentru ca e si Kauflandul in aceeasi curte si au si parcare mai mare :)

      Ștergere