miercuri, 21 mai 2014

5 ani de Libris.ro


Pentru că ştiu că printre cititoarele mele sunt multe fete care citesc, am zis să vă dau de veste dis de dimineaţă că azi, 21.05.2014, libris.ro împlineşte 5 ani, aşa că au nişte promoţii grozave.
Pe lângă reducerile de 50 % la cărţi de la mai multe edituri, poţi avea surpriza ca să fii selectat pentru a primi comanda cu ramburs 0 sau să câştigi un premiu (cărţi, CD-uri, căni aniversare).
Eu vroiam de mult să-mi cumpăr "În oraşul de aur şi argint", noua carte apărută la Nemira, scrisă de Kenize Mourad, şi care la elefant nu e dispo niciodată.
În plus, vă reamintesc că toate comenzile făcute la libris.ro sunt livrate gratuit, prin curier!

P.S. La mulţi ani cititoarelor mele care poartă numele Elena!
                           La mulţi ani, Diana-Elena!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu