joi, 25 decembrie 2014

Cadourile mele de Crăciun

Se pare că am fost destul de cuminte :)


Înafara dulciurilor, am primit și câteva cosmetice, plus un aparat pentru mani/pedi pe care sper să reușesc să-l folosesc


Dar cel și cel mai mult mă  bucur de noul meu telefon (da, rămân fidelă HTC :p)  care face poze destul de bune (bine, nu la fel de bune ca aparatul foto, dar totuși) și, în plus față de vechiul HTC, are și o cameră secundară decentă.
Vă rog să observați temperatura exterioară. Și azi o să fie cam la fel de cald, de pot să spun că fac Crăciunul în Florida or smth =))
Să petreceți bine zilele astea! :-*

5 comentarii :

  1. sa te bucuri de noutati!

    Craciun fericit! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai de mine câtă ciucalată!

    Eu mă țin tare și în afară de Panettone(cozonac) și o bucățică de nuga nu prea m-am uitat la dulciuri. Dar la cât am bolit poate e de explicat. Sau poate dacă mă alimentam mă vindecam mai repede? De ce nu m-am gândit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le am, insa nu am mâncat niciuna încă. De fapt, ulterior postarii am mai primit si o nuga, si un panettone, si niste bomboanele belgiene, dar n-am chef sa mănânc dulce. Cu răceala, stii cum trece: in 7 zile dacă e tratată sau intr-o săptămână dacă nu iei nimic ;)

      Ștergere
  3. sa le folosesti cu drag! si sa (mai) ai pofta la mancat :)

    RăspundețiȘtergere