vineri, 23 ianuarie 2015

Ultima comandă Topshop

Din nou am fost norocoasă și am găsit un cod care-mi scădea 10% din totalul comenzii, așa că cele comandate m-au costat destul de puțin.
Mi-am luat o pereche de botine de piele întoarsă, lucrate frumușel și care sunt foarte comode



Au costat 10 lire, însă, din păcate, nu mai sunt disponibile.
Cu 5 lire mi-am cumpărat o pereche de balerini cu care parcă sunt desculță :)
Mai sunt ceva mărimi disponibile aici. Mi-am cumpărat mărimea mea uzuală (39).


O altă pereche de balerini, din satin, au costat tot 5 lire, însă ca și ghetele, nu mai sunt disponibili în culoarea și la prețul ăsta. Sunt alte culori la prețul de 8 lire.


Am pus capac comenzii cu o pereche de șosete cu volănaș de catifea, pe care am dat 1 liră.


Ce vă sfătuiesc eu e ca în perioada soldurilor să accesați, dacă se poate, în fiecare dimineață site-ul Topshop, pentru că peste noapte mai aranjează stocurile și așa mai apar chestii foarte tentate cu prețuri de nimic. Eu fac lucrul ăsta dis de dimineață, când ajung la birou (pe la 8 fără ceva, îmi ia maxim 10 minute!), când în țara-mumă a magazinului e abia 6 fără, dimineața, iar potențialii clienți din Albion fac încă nani :D
În plus, pentru coduri de reducere la magazinele online din UK, consultați înainte de a comanda Hot UK deals.
Tot azi am primit, după "lupte seculare", și ultima comandă făcută la StrawberryNet. Mâine am să vă arăt bunătățile de acolo.
Să aveți o seară frumoasă! :)

8 comentarii :

  1. Să dai cinci lire sterline ca să pari desculță :P păcat că e o bătaie de cap să returnezi, ei acolo în Marea Britanie o fac foarte ușor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Moni, se pare ca nu mai e foarte greu sa returnezi, pentru ca Paypal are acum un serviciu la care daca te inscrii, iti returneaza taxele postale pe care le platesti pentru returnarea produselor, in limita unei sume. Eu, insa, am preferat sa vand produsele care nu-mi vin/nu-mi plac, pentru ca oricum le iau cu preturi foarte bune, asa ca uneori gasesc clienti pentru ele. Uneori, nu :p

      Ștergere
  2. sa le porti cu drag! imi plac mult ghetutele si balerinii din satin. Si sosetelele cu volanase, desigur :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, de data asta nu m-a dezamăgit nici unul din produsele comandate. Că s-a întâmplat uneori și așa :)

      Ștergere
  3. Balerinii "descult" imi plac foarte mult, o culoare nebuna! Sa-i porti cu placere pe toti.

    RăspundețiȘtergere
  4. m-am tot invartit sa comand ceva de pe Asos zilele astea, dar cum trebuie platit returul pana in Anglia, am renuntat. in Germania nu consta, la noi insa da, suntem niste oropsiti din punctul asta de vedere, ce sa mai :)). altfel, sa porti sanatoasa tot ce ti-ai comandat, imi plac taaaare mult balerinii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se par cam scumpe lucrurile pe Asos. Ma uitam ca sunt multe genti de la New Look care-s muuult mai scumpe decat la noi in magazin. Returul si noi il platim, cu exceptia celor care platesc prin Paypal si au activat serviciul de care ziceam mai sus, serviciu pe care eu nu-l mai dibuiesc nicicum pe site-ul Paypal :(

      Ștergere