miercuri, 8 aprilie 2015

Comanda iHerb nr. 5

De când s-a schimbat modul de calcul al shippingului pe iHerb, nu am mai fost tentată să comand, cu atât mai mult cu cât, după episodul StrawberryNet, mă gândeam că și de la ăștia am să primesc coletul tot la oficiul poștal cu vamă.
Doar că n-a fost așa. Am comandat pe 28 martie și azi am ridicat-o de la poștă. Cea de care aparțin.
N-a fost mare lucru, atât din cauza cuantumului shippingului, care crește odată cu greutatea comenzii, cât și pentru a mă asigura că totalul nu depășește 10 euro, sumă până la care la vamă nu plătești deloc taxe.



Mi-am luat pastă de dinți fără fluor Xyli White, cu atât mai mult cu cât aceasta făcea obiectul unei oferte și am dat doar 1 $ pe ea, îndulcitor de stevia Sweet Leaf, un gel de aloe vera Lily of the Desert și, pentru că m-a tentat teribil, un săpun cu iasomie Bee&Flower, care s-a dovedit a fi un mare fâs. Nu miroase deloc grozav și, în plus, lasă pielea mâinlor uscată :(
Cam atât de data asta, însă cred că am să mai dau niște comenzi mici, dacă nu intervine problema cu vama.

3 comentarii :

  1. Foarte interesanta pasta de dinti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pasta de dinti e si buna si destuyl de ieftina fata de chestii oarecum similare vandute in Ro.

      Ștergere
  2. atat eu cat si prietena mea am primit comenzile iherb la posta vamala.. TVA 24% + 8 ron o taxa postala. Nu mai fac comenzi... am inteles ca sunt multe cazuri :(

    RăspundețiȘtergere