vineri, 4 septembrie 2015

Din nou, iHerb

Zic să șterg un pic praful de pe blog și să vă spun că miercuri am primit o nouă comandă iHerb.


Coletul a cuprins, înafara a două produse foarte bune și arhi-cunoscute, pe care le-am mai avut, si aici mă refer la sunscreen-ul spf 30 Kiss My Face si pasta de dinți Now Foods, și câteva produse noi, inspirație de moment, deci insuficient documentate.
Voi vedea dacă-mi vor prii.
E vorba de deodorantul solid 21st Century Health Care, un produs care se laudă că nu conține Al, parabeni și altele asemenea și, în plus, e în cantitate aproape dublă față de suratele uzual aflate  pe raful magazinelor din România, având 75 gr. Cât de efectiv e, rămâne de văzut. Oricum, pot spune că miroase foarte bine. Update după o săptămână de utilizare: deși miroase plăcut, nu folosește la nimic. La sfârșitul zilei simt un ușor iz de transpirație, cum n-am mai simțit de ani buni, deși mă spăl, nu fac efort fizic și nu port haine sintetice. Deci, nu-l recomand.
Un alt produs cumpărat e mult lăudatul șampon hidratant Giovanni. Nici pe ăsta nu l-am folosit încă, așa că deocamdată nu pot spune decât că are un miros puternic de citrice. Update când mai am 1/3 din flacon: e un produs bun, care chiar e recomandat celor cu scalp sensibil.
Am mai cumpărat și un jumbo stick lip-gloss e.l.f., deși nu mi-a plăcut nici un produs al firmei testat până acum. Nici ăsta nu e o excepție, pentru că pare că-mi  că usucă buzele. Din fericire, văd că nu se mai produce, așa că nu mai e nevoie să-l desființez :D
Dintre produsele trial mi-am ales crema de mâini Madre Labs pe care am dat doar 10 cenți ;)
Comanda a venit, ca de obicei, la oficiul poștal "de cartier".

6 comentarii :

  1. samponul ala m-ar interesa cum e. dupa ce il folosesti, te rog sa ne scrii si noua :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zazu, am sa-i fac un review. Sper sa nu ma umple de matreata, ca eu cam asa patesc chiar si cu astea fara SLS u.s.w.

      Ștergere
  2. Sa le folosesti cu placere! Sunt curioasa legat de deodorant, sprer sa revii cu impresii dupa o perioada :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Da, am sa scriu impresiile, doar ca mai am din cel cumparat nu de mult si parca nu l-as incepe acum pe asta :)

      Ștergere
  3. sterge, sterge pragul :))
    daca esti numai in plimbari! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sunt un client relativ recent, pentru ca nu puteam sa platesc cu cardul pe care il aveam si pana mi-a facut sotul o extensie la cardul lui MasterCard, n-am facut decat sa ma uit cu jind la chestiile de acolo :)

    RăspundețiȘtergere