joi, 23 martie 2017

Cutiuța Mami te iubește!


Prietenilor de pe Facebook le-am zis deja că alaltăieri am primit  un e-mail de la revista Mami (a kind of spam, i think, dar folositor în acest caz) care mă anunța că lansează și ei propria cutie cu beauty/goodies stuff, pentru pitici și mămici, numită "Mami te iubește!" How cute! <3
Prețul ei este de 69 de lei, inclusiv transportul, un preț care mi se pare onest.
Azi am primit-o via Cargus și trebuie să vă spun că-mi place tare mult. Pe lângă câteva produse care pot fi folosite exclusiv de bebeluși, restul pot fi folosite cu succes și de orice persoana matură, mamă sau ne-mamă :)
Mai este disponibilă, așa că încă o mai puteți comanda.



2 comentarii :

  1. Chiar au produse dragute. Unele le folosesc și eu. Se merita banii. Blogul este si pe facebook. L.am cautat, dar nu l.am găsit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cecilia, am avut pagina de FB a blogului, dar am renuntat la ea si am ramas doar cu contul personal.

      Ștergere